Sabtu, 19 Mac 2011

kes rogol.

berbekalkan ais palit 5kupang..aku teros meneroka dan mentalaah blog ni...
kali ni aku nak bercerita mengenai kes rogol dan juga cabul mencabul ni...haha..
mcm menarik topik ni kan...yeaaahh..

ok2...pasepa kes rogol terjadi????
pasti ramai pompuan tunjuk kat laki2 kan...konon2 laki2 ni la galak,gatai,napsu binatang,napsu syaitonnn....semua ada...tapi bila difikirkan semula..kenapa lelaki buat cm tu?????

1 benda ni yang patot di beri perhatian.. 

(hanya sekadar gambar hiasan)

tengok lah...pakaian2 yang mengundang kepada berlaku nya kes rogol cabul la apa la..baju terkeluaq tertonjol habis buah cempedak,durian,epal hijau,jambu,betik....
saja nak menaikkan nafsu org laki...haddooi...pastu tunjuk dgn jari telunjuk cekang2 kat muka laki..amboi...geram kita...

aku ada sikit drama yg sesuai dgn tema....
situasi di kedai makan yg nak dijadikan cerita disini..

situasi 1.
abu dan ali terlihat seorang perempuan yang sangat menjolok mata dgn baju singlet yang hanya tersangkut di tengkok dgn tali sebesar benang dan ber'skirt' paras pusat.(>.<)..

abu : ali,tgk pompuan tu...adoi...geram aih...
ali : haaa....tu klau buleh kat aku tu...xlena malam aku....

tgk...apa kata2 yang keluar dari mulut lelaki..

situasi 2.
abu dan ali terlihat seorang perempuan yang penuh dgn sopan santun budi bicara juga berpakaian cukup memuaskan hati mak kita...

abu : ali..kalaulah aku dapat bini mcm tu...sejuk hati mak aku..
ali : sama la aku pon..hang tu elok sikit..ang pon pakai seluaq pendek...
(abu pon segera menarik seluar pendek utk dapat menutup sikit lututnya yg ada parot jatuh basikal dulu2 ni sekaligus tutup aurat la..)

wahai wanita..fikir2 kan lah...

(sekadar gambar hiasan)

sekian...wasalam.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan