Jumaat, 18 Mac 2011

mimik muka :)

dah xtau nak buat apa..memandang kan fb pon yg berat serupa kura2 pulang petg lagi..aku meneruskan hobi baru ku dgn tajuk mimik muka..aku sediakan beberapa mimik muka yg sesuai utk anda gunakan dlm kehidupan seharian.

mimik muka jenis ini sesuai digunakan dalam aktiviti bersukan.apatah lagi apabila dalam keadaan kecemasan.ialahnya boleh memperoleh markah kesian dari pengadil..tapi mungkin ada kedengaran sedikit ketawa sinis oleh penonton.. x percaya? coba...







ini pula mimik yg sesuai digunakan ketika kaki anda ditindih oleh kerusi2 di kedai makan..ataupon ketika kulit ayam goreng rangup anda di ambil kawan sebelah..selamat mencuba.








ini pula bagi wanita yang sudah mempunyai bofrend baru dan ingin meninggalkan bofrend lamanya...muka jenis ini sesuai digunakan utk memutuskan hubungan.. selalunya selepas wanita membuat muka begini..sekali dgn bofrend barunya hilang...cuba yah..








seterusnya ini..muka yg sesuai bagi ahli lembaga pengarah atau jawatan kuasa kampung atau guru besar sekolah atau ketua kelas menari poco2, yang mana ketika rumah mereka di timpa pokok durian atau pokok getah akibat dari penebangan pokok2 belakang rumah..



nampak?? tua kan? salah2..
dia baru berumur 32 tahun..ini lah akibat jika memandu motosikal berkuasa tggi atau super bike dgn kelajuan maksimun tanpa memakai helmet yg ber'bogo'...ini adalah akibat kekuatan dan kelajuan angin yg men'tibai muka kita...



ini ialah mimik muka terakhir yg saya akan tonjolkan..dimana mimik muka jenis ini sesuai digunakan oleh peninju2 profesional atau kepada sesiapa yg ingin membuat latihan menumbuk serta menendang...inilah tempat sesuai.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan